Visitor

24.9.10

Muse - Unintended (Live)

sangat lagu ini tau.
since zaman student dulu lagi.asal dgr lagu ni mesti dalam ati berkata..
"OMG!OMG!"





MUSE - UNINTENDED
*with guitar chord*




E Am

You Could Be My Unintended



D G

Choice To Live My Life Extended



C B E

You Could Be The One Ill Always Love



E Am

You Could Be The One Who Listens



D G

To My Deepest Inquisitions



C B

You Could Be The One Ill Always Love



:: Chorus ::



E Am

Ill Be There As Soon As I Can



D G

But Im Busy Mending All The



C B

Pieces Of The Life I Had Before



:: Verse 2 ::



E Am

first, There Was The One Who Challenged



D G

All My Dreams and All My Balance



C B

She Could Never Be As Good As You



E Am

You Could Be My Unintended



D G

Choice To Live My Life Extended



C B E

You Should Be The One Ill Always Love

:: Bridge - Am ::


Csus2


E

Repeat Chorus Twice



Outro - Am


Amsus9


E

23.9.10

Majlis Jamuan Raya 2010 di Jerantut - part II

menyambung kisah jamuan kelmarin ye adik adik sekalian..

hakikatnya,aku datang lambat ke majlis yang sepatutnya kol 4.30ptg sebab kena ke klinik untuk scan baby in my womb.wohh..comeynya rasa. *__* mata bersinar sinar.
okeh,back to story..
mari menonton gambar ini.

ini adalah air sarsi dan asam boi.
fyi,asam boi dulu yang sold out diikuti air cincau.

nampak.mereka amat gigih dan sibuk sekali.

encek ejang adalah orang paling sibuk sebab dia adalah incharge
bab bab air ni.

"ini bahagian kaunter air ye.bukan kaunter pertanyaan.
so please jangan tanya bukan bukan kat sini,
nanti kitorang simbah dengan air ni..nak??"
- kata kak betty & kak mona

tengok tu.ramainya orang berebut dahagakan
kasih sayang air

masing masing sibuk di bahagian masing masing.tak kurang
juga sedang buat buat sibuk.

oppss! aku sibuk makan je ke?

pastu cepat cepat ajak kak betty ngan kak mona kaver line
:) heheh

penghibur majlis.saya tak kenal ye.
jangan suh saya kenalkan plak.

okeh.dah tutup gerai sebab sambutan yang amat menggalakkan.
sold out bebeh.dengan gelas sekali.

orang lain mengemas, diorang sibuk bermain main.haishh..
tak paham apa motif mereka.bersalin pakaian??

sibuk mengemas nampakkk..

geng geng opis pakai sedondon arini.
sedih.i terkecuali :,( sob..sob..

tokey air tersenyum puas.
mana taknya, air laku..heheh

ok.zoom in.
dah..dah..jangan tengok lama lama.suami i ni ye :)

dush!

22.9.10

Majlis Jamuan Raya 2010 di Jerantut

-pehh.skema benar tajuk entry.macam buat tajuk rencana-

yeahh.suasana raya masih terasa babe.raya!raya!raya!

bebaru ni kat Jerantut,ada plak majlis penutup hari kemerdekaan plus sambutan hari raya aidilfitri.sebab sekarang ni dapat s/u majlis daerah yang baru..so,sambutan kali ni berbeza sket.biasa sambutan buat the whole working day.tp kali ni sambut petang after working time,iaitu jam 4.30ptg.tapi biasa la,sebab jemput orang awam sekali kan..maka sambutan TERmula jam 4.00ptg.ceh.

sebenarnya,sambutan ni among Jabatan awam..di mana setiap jabatan kena sediakan menu masing masing pada gerai masing masing.menu plak ditetapkan mengikut jabatan masing masing *okeh,plz kira kekerapan menaip perkataan masing masing
taun ni jkr kena buat air.dan dalam mesyuarat jabatan kitorang decide setiap bahagian buat air masing masing *oppps!i did it again

contoh cam bahagian mekanikal (bahagian encek ejang ni) kena buat air asam boi, bahagian stor wat air cincau, bangunan plak air bandung dan jalan plak air sarsi.anda paham ke adik adik?? ...ye,pahammmm..

bahagian kami iaitu pejabat plak tukang hias gerai.taun ni gerai memang sempoi abis sebab kitorang memang takdek semangat bertanding.cuma ada semangat nak makan je..huhuhu.dan disebabkan kemalasan nak menaip di tahap melampaui batas,aku rasa baik gambar ni yang ceritakan bagaimana kesibukan kami menghias gerai dengan penuh kesabarannya..silakan mengscroll ke bawah ye..

diingatkan,ini hanya gambar persiapan di kala pagi.bukan sambutan majlis ye :)


kemeriahan bagai nak beraya setaun

 kak betty sedang menggayakan selendang baru ciptaannya

Tuan JD duduk bersandar dah tu 

yang berdiri atas meja adalah manusia tertinggi di jabatan kami.
cayala bro! 

haipp!! ni nak buat keje ke nak main ni!
resign kang! 

aksi budak budak nakal buat buat rajin.
tipu ni +___+ 

tengok..kan diorang tipu.
ehh..sape yang cantik buat isyarat peace tu ye? 

azmah sedang menghiburkan hati nani.
suka sangat ni.haip! main main lagi ye. 

and last but not least, 
ok.ini sebenarnya pekerja yang paling bertungkus lumus.
pecaya la. ^___^ (bangga diri)


dush!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...