Visitor

31.7.13

weekend #11 : outing bersama anak yang berderet-deret

cerita dah nak basi dalam oven.tak jugak hidang lagi.puii.

okay.weekend baru ni kitorang balik kampung.yiha!
sabtu tu saja aku bawak anak-anak sedara pergi bandar.

punya la nak keluar kan.padahal bukan taktau jalan di Kuantan sedang gila-gila punya jammed.ye.Kuantan sekarang sedang mengalami perubahan jalan yang dasat.biasa kalau dari rumah aku nak ke Megamall cuma makan masa 15 minit.tapi sabtu lepas,pecah rekod ambik masa 45minit.

sampai je terus usha tiket wayang.cerita Turbo.haha.
show pukul 3.40pm.padahal masa tu baru 1.30pm.

terus bawak diorang pergi jalan.tengok la macam mana nanti.kalau sempat,sempat la tengok.
tengah syok bawak rombongan tiba-tiba rifdi berhenti kat sini.

haih.
amboi.berderet anak aku.

hasya dan aya.

haifa taknak naik kerusi urut.
dia kata dia malu.
(^^,)"


lepas tu kan,lepas naik kerusi urut budak ni terjebak pulak dekat playstation yang ada gelongsor besar tu.ye.aku letak budak-budak ni kat situ.lepas tu aku pergi shopping dengan ejang dan hasya.HAHAHAH.

best gila.walaupun RM8 seorang tapi aku redha.

letih shopping,tiba-tiba hilman call bagitau rifdi dah letih.nak balik.so,pergi 7 Eleven kejap beli air dengan roti.kesian kat budak.haha.sampai je kat playstation tu,terus rifdi cakap,

"abah.jom tengok wayang pulak".

lah.ingatkan dah lupa aktiviti tu.sedang elok pulak dah 3.30pm.maka naik la pulak ke GSC,gigih betul beli tiket lepas tu layan cartoon Turbo.



maka,seronok la budak budak ni tak terkira.
walaupun ada sesi tak puas hati sebab hasya ada belon.eh.

sudahla.balik.penat melayan korang yang memang tak reti nak puas hati.
hahah!




sila LIKE sekarang!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...