Visitor

10.9.14

selera

sejak beberapa menjak ni, tekak dengan perut sangat taknak berkerjasama.

kadang kadang kesian kat perut sebab lapar. tekak ni tau loya, tau nak keluarkan balik, tau nak pahit je, tapi taktau nak terima makanan.

malam tadi sampai ejang tego apahal asek makan asam je. entah. aku pun taktau. aku rasa asam je yang mampu nak bertoleransi dengan baik dan penuh kasih sayang.

eh.
korang jangan nak syak yang bukan bukan sangatlah sebab sekarang aku sedang bercuti kat jepun.entah apa kena mengena jepun, bendera merah, bulan dengan period pun aku taktau.malas nak pikir sangat menda remeh macam tu.boleh stress.

dahla sekarang pun tengah stress.
semalam boleh terbukak album zaman kurus kering. masya Allah. aku taktau la macam mana aku boleh berubah 360 darjah celcius macam ni.

dulu punya nafsu makan nauzubillah. tahap tengah malam terjaga boleh lagi makan nasik berpinggan pinggan. macam membela pun ada.

sekarang makan nasik suku pinggan pun belum tentu nak jadi kering macam tu. nak susut sekilo pun aku rasa perkara mustahil. kalau sehari susut sekilo, sebulan boleh susut 30kg..aku rasa memang sebulan pastu aku dapat balik berat zaman sekolah. jangan nak confuse sangatlah kalau aku dah kurus nanti.









dahlah.takyah nak throwback sangatlah. terobek dah hatiku ni..
stress!





posted from Bloggeroid

9.9.14

DIY Hamper RM10

antara cita cita aku sekarang ni selain nak ada mesin jahit,aku nak sangat ada printer.

lepas tu (eh.ada lagi?),aku nak adakan satu ruang untuk aku berimaginasi dengan dunia sendiri di rumah.ada perkakas dan peralatan mencukupi untuk buat projek.projek ini akan dinamakan projek..er...projek apa ye?nantilah aku pikir.

tu pun kalau betul betul jadi lahhh!






angan angan ni.tercetus tu pun sebab baru ni aku kena sediakan 10 hamper untuk satu program jamuan raya.sebab aku dah kena lantik jadi ajk daerah,aku kena la tunjuk hebat.dengan berbekalkan rm100, aku kena adakan hamper.sakit jugak otak aku memikir,apa barang aku boleh guna dengan modal seciput tu?

lantas,otak anak arnab yang kiut gila ni pun berfungsi.
























pastu gambar final lupa nak ambik.memang rasa nak bagi penampo sebab lupa sungguh.excited la katakan.

siapa yang dapat hadiah ni memang betul betul bertuah la.dah macam ahmad albab pulak.
posted from Bloggeroid

How to Keep your Wife Beautiful

thammie
Here are some ways to help your wife become more beautiful:
1. Encourage her always.
    Our words bring life and beauty. Tell your wife she is beautiful and that she is doing a great job as a wife and mother.
2. Give her a reasonable budget for beauty care.
    Not too much, not too little. Not really sure the right budget is, all I know is we both have our monthly allowances and
    Thammie gets a lot of freebies and she really doesn’t need a lot of beauty care. Naks!
3. Be the spiritual, emotional and physical leader of the household.
    Take your role as a man seriously. If your wife gets the burden of leadership at home, it will show on her face. It is not
     her role to lead – it’s yours so man up and lead.
4. Give her some free time.
     Whether it is going out with her girl friends or having her alone time for reading and relaxing after a tiring day with the
     kids – be intentional  and do some daddy duties to give her that much needed rest.
5. Provide financially.
    Be a good provider for the family and learn how to make your money grow. Men are called to provide for the family. In
    cases where your wife earns more, be secure enough but take leadership in making sure your finances as a family
    grows through good stewardship and money management.


Read more:http://www.actlikeaman.org/wife-beautiful/#ixzz3Cmgletqo

Root Rules

Pertama Kali



Bintang





aku gagal carik kedua dua lirik lagu di atas.
tapi serius,lagu lagu ni sedap.aku dengar zaman hadap vcd Ska Wars satu masa dulu.

eh.ko jangan ingat aku ni geng skinhead pulak ye?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...