Visitor

6.2.15

Maharaja Lawak Megaaaaaa 2014

malam ni dah final.

agak agak siapa menang?

favorite rifdi & hasya.
ehh..favorite satu family la.

pun favorite rifdi

ni favorite abah rifdi.
kehkehkeh


okay la. lawak dia ada hari menjadi.

pun okay. ada masa menjadi


finalist pun okayla. takdela aku rasa jaki sangat nak tengok.
ate kalau Virus dapat final aritu, berapi jugak aku kot. dahla tak lawak, merapu pulak tu.

tapi kalau ada SYJ aku suka.
jihan memang pelawak genius.

3.2.15

weekend #19 : berhibur

aku ni pemalasnya kalau bab menghiburkan hati anak anak. yang aku tau, hiburkan perut diorang je. serta telinga mereka dengan nyanyian, bebelan dan rapping (bajet).

jadi, ahad lepas sebab tengok memasing dah haru biru macam takde life, ejang pun ajak pergi taman. menghiburkan hati anak katanya. baiklah. janji lepas kita hiburkan hati diorang, kita hiburkan perut kat kfc tau! kata aku. tengok. bab makan bagi je kat ibunda dia ni.

ejang bawak je kitorang ke taman, lepas tu dia pergi office dia.
laaaa..boleh?

takpelah..meh aku hiburkan mata korang dengan gambar gambar dari kami 4 beranak yang comel lote.









favorite pic ni.

ohye. dan tak lupa jugak.



ok.bai.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...