Visitor

27.3.15

perasan #3

aku ada kemusykilan di mana ada dua pendapat berbeza.
selama ni aku tak perasan pun, sikit pun tak buatkan aku perasan.

tapi sebab ejang yang perasan, baru aku perasan.
perasan tak?

(hehehehe)


situasi 1 : "kak dd dah kurusss" - perempuan
situasi 2 : "dd dah kurus. kurus dari dulu (zaman belum kawen)" - 2 perempuan
situasi 3 : "apesal gemuk? tak lawa pulak tu. dulu lawa je" - lelaki
situasi 4 : "lama tak jumpa. kurus dah nampak" - lebih dari 3 perempuan
situasi 5 : "akak nampak dd kurus. lepas pantang aritu la ek?" - 2 perempuan
situasi 6 : "berisi nampak. pregnant semula ke?" - lelaki




kesimpulan yang ejang bagi kat aku ialah :

"orang perempuan je yang kata awak kurus sebenarnya.."


sentap la sikit.



23.3.15

chaotic kiddos #11 : cita cita

aku dengar je anak anak aku bercakap sesama sendiri. lepas tu, aku terdengar pasal cita cita rifdi nak jadi polis. aku pun tanya la pulak haifa.

"kakak. besar nanti kakak nak jadi apa?".

haifa sambil lompat lompat keriangan pun jawab :-

"kakak nak jadi rama rama".




kahkahkahkah.



22.3.15

Kek coklat

Gigih aku search kat internet kek yang tak pakai telur.

Ending dia..









Kek bantat.
kahkahkah.
posted from Bloggeroid
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...