Visitor

1.9.15

Dengan tulus ikhlas.

Internet kat office tengah rosak. Technician TM kata cable wyre kena kerit (gigit) tikus.

Nak blogging taruk gambar banyak banyak takleh la. Kalau ikutkan berlambak gak cerita aku nak stori mori kat sini. Tp mujurla jugak kan, kalau tak harus tak jadi kerja aku kat office.

Cerita pasal raya memang belum habis lagi. Ada dua lagi kisah raya ni..memang menangis la simpan cerita ni. Stok jadi ikan pekasam makan ngan nasik panas pun boleh dah.

Tunggu internet ok semula dan aku tak sibuk, aku akan updet cerita raya. Eh. Korang taknak baca sudahla. Aku tulis pun aku jugak yang sendiri baca. Hebat betei.








posted from Bloggeroid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...