19.7.10

perabih money :)

lastweek aku balik kuantan pulakk..

sabtu tu, mak mertua tak memasak sebab dia pergi marhaban.ahli kuarga yang lain pun sama sibuk gi kenduri kat umah berdekatan.maka aritu memang langsung takdek menu lunch kat umah tu laa.so, aku selaku anak menantu yang pemalas ni diajak oleh encek ejang gi makan kat luar.hehe. -_-"

tak la,sebenarnya kitorang memang nak kuar bawak rifdi jejalan sekitar bandar Kuantan. Pastu nak balik umah mak aku plak..so,ntah camner..mood encek ejang memang sangat baik untuk bawak kami ke ...... EAST COST COAST MALL!!.tu pun sbb aku gatal mulut ajak dia try gi Big Apple.asek dengar orang citer je,sendiri worang Kuantan pun taktau mendape la yang special sangat epal besar tu.
bila dah ke sana tu, aku nak la gi Digi bayar brokben.

selepas penatkan diri tawaf bangunan ECM tu carik parking (mak datokkk..ramai giler worang), kami teruskan pergi stesen ptama.paling penting iaitu Rasamas.sebab perut dah lebih dari 3 rasa dah..lapar giler.order nasik ngan 1/2 ayam percik, siap ngan tauhu jepun, tauhu cina, mushroom soup, garlic bread, fun fries, air secukup rasa..amik kau.macam orang kebulur 77 hari.couple seblah ktorang tu asek usha je aku ni.agaknya diorang memikir "akak ni taknak berenti-renti makan ke?perut dah macam nak meletop tuuu".

abih makan kitorang gi bayar bil Digi.pastu gi plak shopping.ntah apa2 yg aku shopping pn aku tak paham.sampaikan gi MBS pun aku bleh borong buku.memang sengaja nak abiskan duit dalam wallet ni lahh.heheh.ROTTW, komik Kartini by Tembakau, buku kesihatan kanak-kanak dan tak lupa jugak, buku ABC untuk rifdi. :)

dan kami merayau tanpa tujuan lagi...

last baru la sampai kat stesen akhir, Big Apple.ramai giler worang kat situ sampai beratur dah kuar dari line.tapi sebab nak merasa gak,aku redha.
tapau tak banyak pun, 6 ketul di samping segelas Cappucino Ais.

balik umah, makan rasa tak cukup plak.nak nak kena kongsi ngan 4 orang budak kecik.ceh.ceh.silap betul tak beli 12 ketul terus.sedap gak wehh.lebih kurang dunkin donut gak tp yang ni kecik je.kira makan tak muak laa..patut la opismate aku selalu order kalau ada orang nak gi Kuantan antar dokumen.memang bestt!

ok.cakap banyak pun tak guna.
senang citer, kesimpulan kat sini aku nak sampaikan :
bulan ni adalah bulan perabihkan duit.hoh!

p/s : ehh..chantekkan website Big Apple nih?? :)

http://www.bigappledonuts.com/

dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST