27.12.10

theraphy terbaekk

sebelum gi klinik untuk re-check kandungan gula dalam darah after delivered.takdek keje.yang jadi mangsa adalah mak dan abah.tak pasal pasal kena jadi photographer.


tapi yang bagus adalah mereka nak belajar guna kamera gedabak besau tuh.dslr aku yang aku dok bebelkan aritu lahh.dan juga,mereka berdua sangat bersabar melayan dua orang anak dara mereka nih.layannn..


muka mintak cium penampar


blur dan mak sangat tak puas hati
please makk..captured cantekcantek ye
tugas diambik alih oleh abah
yeah.abah sudah bijak menguasai kamera dslr 

enough.enough.tolong la gi klinik cepattt
pas amik darah,aku balik semula ke umah.tunggu kol 10.30am,baru bleh gi semula.pas amik darah kali kedua,baru aku ngan kakak aku gerak ke East Cost Mall.hajat kakak aku nak redeem voucher Padini beliau.dalam kepala dia takdek menda lain nak sambar melainkan kemeja yang diidam idamkan.


sampai je..wohh.aku dah panas bila nampak the Bodyshop.sambil sambil berborak ngan member aku aka promiter situ,sadar tak sadar diri je aku terbeli perfume terbaru bernama Dreams Unlimited.cehh.


tak cukup panas lagi.aku ke foc.hamikk..dalam nih aku dah shopping 3 helai t-shirt garage.ok.yang ni memang faveret.memang faverettt..makkk!!.rasa nak jerit jerit je time pilih baju sendiri.lama giler tak shopping seburuk nih.
tak cukup lagi,aku sambar plak sehelai romper long sleeves Carters untuk haifa berserta dengan legging gambar katak kat bontot.haihh.comey giler.aku memang nak sangat beli dari dulu lagi.makkk.makkk.giler lagi aku time nih.


pastu pastu..eh cop.aku terjumpa plak sorang blogger yang aku follow keje kat sini.nama dia sha.eh,peramah betul aku sebab tetibe tegor dia kan.agaknya dia ingat aku ni stalker ke ape kan.ehh,aku ingatkan orangnya kecik and petite.tapi rupanya tinggi dan friendly.cantik plak tu.hehe.


pastu kan,aku pegi plak Padini.kan kakak aku nak sambar kemeja.carikcarik,kata dia kemeja yang dia usha tu dah takdek.puas pulak dia round carik barang lain untuk dibelibelahkan.aku yang takdek keje ni pun mula buat perangai.
curik amik gmbar.


pas angkat-letak-angkat-letak.belinya tak.


tester.akak aku tak belibelah langsung tadi
..tapi aku plak yang sambar lagi selai baju Padini.ngeee..
giler ah.shopping tak ingat.sampai bleh abaikan perut kosong yang kebuluran.sampai ilang pertimbangan.bestnya bila berduit dan bershopping.dan bergambar manja bersama kakak.pehh,memang theraphy terbaekk.ever.


sampai umah,baru teringat lupa nak beli susu anak.ceh.



dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST