3.1.11

i ❤ u encik goalkeeper !

boring giler.
tiap kali bukak fb buat masa ni macam takdek status lain..


"i ❤ u abang safee sali"..takpun
"i ❤ u kfcm"..takpun juge
"ehh..hensemnya fahmi ni".takpun

"to Safee and Fahmi..blablabla..XOXO call me". okeh.itu copypaste tak jadi ayat Nora Danish dari Twitter.


okeh.okeh.aku paham tahap keterujaan dan kekaguman kamu wahai anak anak gadis di luar sana pada hero Harimau Malaya kita.aku paham.tapi bleh tak jangan terlampau over sangat.kalau dulu aku rasa pasukan Malaysia ni kaya dengan kutukan jer.mana ada pujian.sekali bila dah menang cenggini,baru la terasa nak jatuh cinta la ngan pemain pemain semua.ehh,nape tak jatuh cinta ngan rajagopal tu?kan dia mastermind..makanya dia la yang bijak.haihhh..tak paham aku.


sudah sudah la woii.kesian kat bakal tunang fahmi aka apex tu.ingat dia tak susah hati ke tetiba je orang kesayangan dia jadi kesayangan ramai pempuan.memang betul la itu risiko bila kapel ngan orang femes ni,tp hormat la sket privacy dia kan?..
ehh,yang aku sibuk nak backing awek apex ni nape?..haha
naktau lebih lanjut,gi la tengok blog awek dia.cute gak.bleh tahan.nahh,siap hit lagi blog beliau.


❤❤❤❤❤❤❤❤❤


eh,bukan dia sorang je ada boipren sorang goalkeeper tau.boipren aku pun goalkeeper gak.
keeper JKR Pahang.hehehe..


abang cuba buat muka kiut.
pingat terbaru beliau di Sukan Antara Jabatan Peringkat Kebangsaan
Disember 2010 
Stadium Kuantan.
credit to Zuan.woii,aku curik gambar ni dari fb ko :)
haaa..jeles tak.jeles takk..
hahaha.
jangan marah aaaa..


dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST