24.4.14

makeup untuk cikputeh

cik puteh banyak berjasa pada aku.aku nak sangat bagi sesuatu yang istimewa.atau belai dia dengan sesuatu yang istimewa.

contoh mandikan dia tiap minggu ke.atau gilap dia.atau sedut dalaman dia dengan penuh kasih sayang.setiap minggu.atau..belikan dia aksesori baru?

tapi susahnya lahaiii.mesti dia diabaikan.nak nak hujung minggu.pelik aku macam mana orang lain boleh jaga setiap masa hah?

paling aku pernah ubah dia pun masa mula mula dapat dia.biasalah.teruja.



classic

urban (konon)

dari cassette player kepada yang dah boleh masuk USB.untunglah.save lagu banyak banyak lepas tu tadah ajela telinga siapa yang naik cikputeh.

ada saving lagi sikit, aku tukarkan pulak kasut baru.cari yang lebih kacak.

to be or not to be is not a question
- kata aku dalam instagram

kasi kasut besar sikit.barulah ganaih baq hang.


lagi,aku kasi hias sama dalaman dia.tak mewah mana.sekadar letak monyet sekor bersama perfume untuk wangian dalaman.

paul frank si penjaga glade


itu je yang aku mampu buat so far.
tunggu wallet penuh,aku nak mekap lagi cikputeh ni tau.tunggu.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST