25.8.14

Swiss Garden Spa & Resort : Part 3

Part 1
Part 2



berdesup update Part 3.haha.malas nak simpan dah.aku banyak cerita lagi ni.hahah.

ok.lastday berkampung di sini.aku dengan rifdi bangun awal pagi.plan asal pagi ni aku nak masuk gym,sekali rifdi bangun..terus aku ubah plan.pergi pantai jela.

hai mr.siput




graviti terlampau kuat


balik hotel tengok 2 orang budak ni dah bangun.
dan tak pakai seluar!

so,terus bawak semua main pool lagi.yayyy.




puas main,terus siap siap nak balik & check out.tapi sebelum tu,kita bergambaq dulu.
haa..kuat sungguh kitorang ni bergambaq no.









itu sebelum check out.lepas check out ada lagi.kat lobi pulak.hahaha.










sedang elok gerak balik,ayah sedara ejang call jemput ke rumah.ada open house.rezeki jangan ditolak dude.apalagi....


insan paling bahagia

aku makan nasik minyak yang sedap gila,lepas tu sebab terbau laksa penang..aku hadap pulak laksa penang.pun sedap gila.sup daging sebelah tu aku sempat jeling je..kalau tak.huishh..




winner!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST