25.11.16

maafkan saya

"gilaaa bosan pergi blog dd sekarangggg"

kahkahkah. tetiba jadi blog iklan blog aku ni kan. dah kenapa jadi macam ni pun aku taktau. aku pun cuba taknak macam obses sangat dengan iklan prono promo apemenda semua. tapi aku copypaste je ni woi. jangan la serius sangat. akakaka.

memandangkan salah sorang sahabat aku dah kena transfer tempat keje, sekarang ni aku yang sememangnya dah mula sibuk sekarang bertambahla menyibuknya. aritu rajin update blog sekarang tidaklah lagi. promo promo tu aku cuma copypaste delete je. kalau aku berblogging secara random pulak masalahnya aku akan makan masa waktu kerja dengan banyaknya. maklumla..banyak cerita.

nak cerita pasal birthday haifa aku pun dah tertangguh tangguh sampai dah nak membawak ke birthday rifdi dah pun. bimbang jugak kalau-kalau tertangguh lagi membawak ke birthday taun depan. 😆

ha, tengok blog sekarang tetiba dah update. siap ada emoji. canggih kan? kagum kejap aku sampaikan syok plak aku bermain-main bersama emoji siap lukis pulak dalam kotak tu. ishhh..jakun boleh tahan jugakla ni.

sebenarnya takde apapun aku nak share. saje sakit hati tengok blog sendiri je.
sebagai penghibur diri sendiri, sengaja aku mengubat hati dengan melihat wajah wajah comel ini





😗😝💑💗💓

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST