21.9.11

buka rumah di kala 4 Syawal *edit*

setelah diamat-amati,rupanya aku tak publish lagi gambar masa open house kat rumah raya ke-empat lepas!


padehal dah siap type lagi.siap ada gambar cuma time tu gambar last tetibe error.pastu tetibe takbleh nak draft.pastu agaknya aku dah tensen.pastu agaknya internet down.pastu aku terus balik.yeay.pastu mabuk lupa nak publish.vodos jugak rasa.baik.sebab ini entry yang perlu diedit,maka kena baca la semula bebelan makcik yang kencang giler bersembang nih.


****


raya ke-empat,tetibe bangun tengok mak dengan kakak aku dah sibuk bising gedegang gedegang kat dapur.rupanya nak buat open house malam ni!
mak aku dengan call sana sini ajak orang datang,kakak aku lagi la.sebab dia masterchef kat rumah maka dia la paling dasat sekali skill memasak.beli barang pun dia.wah.aku tukang makan so tak sibuk la time ni.hahah.okey.tak lawak.mari smabung cerita.


dipendekkan cerita,petang sepupu belah abah dah datang padehal menu satu hape pun takde yang siap sepenuhnya lagi.nasik lemak pun tak masak lagi.ade pun kuah kacang mak,nasik himpit blablabla..kira sape datang time tu makan kuih raya aje la.


pastu start maghrib,orang pun dah datang.sepupu belah mak pun dah sampai.dari kampung awah,dari jengka..hah.hebat tak?hebat.hebat.


maka,sebab aku pun dah malas nk citer banyak,aku rasa tengok ajela gambar kt bawah.dah petang sangat ni.risau plak kalau tak sempat publish gambar arini.


serangan pertama

sepupu i -ani & haifa-

masa ni angin punya la kuat.risau dah masing masing.

makan makan

kak wie,kak ina & askar askar pergi menembak makan

anakku makan di dapur.kesian.

abg lan (cousin) & asoi adikku

me & abby -credit to rifdi-

nampak itu budak main kamera tak?..

suka sangat.

L for Lina. -credit to rifdi-

makan ye para jemaah

aiman

para tetamu dari surau

itu budak memang tak bleh jauh dengan atok abah dia

credit to rifdi

credit to rifdi

kan.mesti dengan tok abah dia

tambah lagi pakcik.jangan segan.

kacau orang dating.nampak ni hah? acu bagi penumbuk kat rifdi


cik ina bergaya ayu -credit to rifdi-

muka kekenyangan menonton tv

ini rombongan dari kg.awah

kak wie (cousin) & wiji

opss.

mak yang tetibe datang pose

Add caption



pagi esoknya.






dush!
kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST