22.9.11

rifdi #35 : sentuhan rifdi

memandangkan salah satu hobi rifdi adalah bermain main dengan camera i yang gedabak besar dari muka dia tu,maka dengan ini terhasil lah...tarakucha tarakucha cha : *ewah.efek melampau sungguh 


rifdi's Touch?
ape tu?ape tu?
aku buat ni special untuk menggilap bakat rifdi yang memang 'boleh tahan' amikkan gambar walaupun nampak macam tak sengaja,accidental pic(s) dan sewaktu dengannya.

pastu walaupun dah kena edit dengan aku,tapi aku takkan mengganggu gugat ke-terer-an skill rifdi.aku just buat 'touch up' dengan bagi tuning sket,tukar colour dari original kepada sephia/black & white/etc je.

sentuhan tetap dari rifdi.jangan malu malu nak klik sini okay.haha.


goodluck anakku.
cewah.


dush!
kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST