8.9.12

chaotic kiddos #5 : walker

baru ni aku belikan walker untuk hasya selepas walker zaman abang dan kakak dah lunyai dikerjakan.kisahnya nak tukarkan kain seat tapi pattern tu dah tak wujud di zaman ini.haih.macam la rifdi lahir 10 tahun yang lepas je.so,bila 'menda ajaib' sampai rumah dah tentu abang dan kakak turut teruja.segala button ditekan dan berkumandangalah lagu versi kanak-kanak tadika di rumah.maka menari-narilah kakak dan abang menghiburkan adiknya.

hasya pulak aku ingatkan tak pandai lagi naik walker.rupanya elok aku letak, "dushh..",laju je macam dah pernah naik walker..

hai.saya ada walker baru.

sesi pembelajaran

henpon aku jadi mainan diorang je *facepalm*

main dengan kakak

tengok.kakak pulak yang overr tau

my daughters

behave everybody.abah nak snap ni.

behave pliss.eh.haifa nak pegi mana.

abang.please behave boleh tak.

hasya pulak.grrrr...

the last one.paling behave.
tu pun siap senyum sikit.



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST