11.9.12

Jamuan Raya Peringkat Daerah 2012

sabtu baru ni ada jamuan raya peringkat jabatan lagi.
eh,jangan nak bising aku story bab raya lagi ye.sekarang ni masih dalam bulan Syawal lagi.jadi bukan masalah aku asek cerita bab raya je haha.

jamuan kali ni adalah peringkat daerah.so,semua jabatan terlibat.tahun ni jabatan aku diberikan tugas sediakan  nasi beriani one set.haaa,pagi tu dengan semangat tak berapa nak kuat,aku hantar anak-anak pada nanny masing-masing.lepas tu pergi ke surau menjalankan tanggungjawab bukan hakiki.

aku macam biasa la.masih dengan title makcik blender.

wajah makcik blender dan pembasuh ayam yang tegar

tukang masak kerjanya enteng.pagi-pagi masak nasik goreng.
eh.ini nasi beriani la.

majlisnya malam.
maka dengan ini saya mengisytiharkan diri saya memang tak dapatla nak join jamuan.kalau dah jamuan peringkat camni,aku memang dapat membaca bahawa akan ada crowded yang ramai la.memang aku surrender awal-awal la kannn...



٩(-̮̮̃-̃)۶٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(-̮̮̃•̃)۶


dushhh!!
    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST