21.1.19

Back To School

Tahun ni nampaknya 3 orang dah anak aku sekolah rendah. Rifdi dah darjah 5, haifa dah darjah 3 dan hasya pun dah darjah 1.

semua senang. pagi-pagi bangun pagi gosok gigi cuci muka pakai baju. eh anak aku mandi la. kali ni aku suruh mandi air sejuk tu je, azam ibu malas masak air panas tahun ni. kitakan dah ada Cuckoo. ha tetiba.

every year memang ibu akan gigihkan snap gambar sebelum ke skolah.
gigih ke idokkk?

so sekarang senang, semua masuk sesi sama dah kan. Rifdi & Haifa sebab dah biasa so diorang steady je. Hasya pulak bila tanya nak ibu hantar tak? dia cakap takyah laaa..adik tau la nak carik barisan macam mana. ha kau. senang cerita ibu dia kan.

so memang aku tak jenguk jenguk dah anak kat sekolah. pada aku takpelah, pandai pandai kau la nak. kalau ibu ada pun nanti tetiba dia akan jadi kememey. tau tak kememey tu apa? manja tetiba pastu semua menda tak reti. hah, nyampah pulak aku nanti. haha.

so time rehat tu tetiba member sorang ni hantar gambar budak comel sorang ni.






dia rehat sorang je weh. haha. memang steady la budak sorang ni. anak ibu sangat. haha.

pastu tak cukup sorang. ada 2 lagi member hantar gambar dia.





hahaha. alhamdulillah, Hasya anak yang berdikari. Senang ibu dia kan. Semoga Hasya terus jadi murid yang berani dan berdikari. Mudah-mudahan anak anak ibu melangkah ke sekolah hari ni dan seterusnya dengan penuh semangat dan berbekalkan keazaman untuk berjaya di dunia dan akhirat.

fuh..tua dah mak kau.



No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST