30.4.13

randomness thing

suami siapa yang suka memasak?angkat tangan.

eh.siapa yang ketiadaan suami lagi jangan sentap.aku tukar soalan pulak.abah siapa yang suka memasak?
heeee..kan bagus punya cover line. ^^"

baiklah.rasanya kalau aku ungkit kisah-kisah-kisah lama dulu, memang kerap la jugak suami aku yang masakkan untuk aku.dia datang penyakit memasak adalah dalam skala anggaran sekali sebulan.atau sekali dua bulan.atau dua bulan sekali.err..entah.mungkin dia rasa bosan dengan masakan aku tu yang dia tunjuk hebat di dapur.kot.

weekend baru ni entah tersampuk dari mana,ejang buatkan bubur cempedak.ko jangan tanya aku dia dapat resepi mana.aku sendiri pun hairan dengan menu tersebut.petang ahad tu gigih dia pergi kedai beli santan dan gula kerek.



manisnya hadoii.dahla aku ni spesis tak berapa makan nangka.ku tahankan je perasaan tu.ibarat dahla makan menda manis,tambah lagi manis tu.auwww..sweet.

malam tadi,sebab aku langsung tak rasa nak makan.lepas tu rasa nak makan apa yang ada je kat rumah.jadi ejang kata,okay.malam ni kita makan western food.awak buat coleslow.haihh.ingatkan aku bahagian berehat kat depan tv je.wahahahaha.gelak setan ni.astaghafirullah..

siap coleslow aku tinggalkan je kat dapur.lepas tu main dengan budak-budak ni.layan haifa jadi doktor.layan rifdi tengok Disney Channel.

lepas tu ejang datang bawak pinggan.jom.jom.kita ambik gambar.hah ibu.apalagi,instagram!
tau je hobi wife dia kan? -- ahahaha.




daging burger bungkus dengan telur, kuih kasturi (frozen), fries, coleslow dan epal.
kenyangnya jangan ceritalah.tahap aku bleh tertido atas kerusi.

oh.petang ni aku dah nak balik kuantan.cuti dari hari esok sampai hari hol.andaikata senyap je blog tu,tandanya aku tak rajin sangat nak type pakai tab.typo gila.tahap nak maki carut kat diri sendiri.aku cuti nak mengundi.bukan aku la.suami je yang mengundi.aku terkecuali.







dan satu lagi pesanan pada u cik anon (dayana) :-

kalau nak bertegur sapa biar cara berhemah.jangan nak hentam kata fesyen aku macam haram.aku bukan stailista beb.kau nak hentam biar hentam stailista yang hebat-hebat tu.aku ni setakat pakai tudung tutup kepala tutup dada.aku rasa aku selesa,aku cantik,suami aku tak cakap aku semak pun alhamdulillah.dan terima kasih Tuhan sebab cik anon ni reti mintak maaf.hijabster ramai yang upload kat youtube cara nak pakai shawl lebar.kau tengok jela kat situ.aku tak pandai nak buat tutorial macam yang kau mintak tu.dan ye.fesyen tudung aku ni kau boleh anggap nama dia style Diana Amir.aku agak jela sebab hasil dia sama je macam style tudung aku.eh.ko jangan kata aku perasan Diana Amir pulak.aku cakap style tudung sama je.nanti kau maki lagi aku kata aku perasan retis pulak.peace ya dayana.




    kalau tak klik LIKE memang gua sentap beb!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST