9.4.10

jauh tu..

ada nampak jerantut kat mana?

kecik ati betul.
xpe..motif,nk tunjuk sejauh mana jerantut dan cameron highland.tp jerantut lak missing in map..kihkih.xpe,abaikan.
just nk share..skrg aku ngan rifdi berada di kuantan,umah mak aku.iskk,xkn kt umah mertua plak without ejang.ejang plak ada di cameron highland.
dia ke sana about 3 days sbb ada lawan bola 4 penjuru (4 daerah)..aku malas nk ikut sbb malas ganggu jadual bola.bayangkan aku bwk rifdi jalan2 kt sana,pastu dia berlari2  suh aku kejar.aku yg membawak budak dlm perut ni plak kena kejar sbb abah dia xdek,main bola.

sanggupkah aku?
nasib baik ejang suh aku balik umah mak kat kuantan.xpayah susah2..heheh. :)
maka bercuti la aku kt sini..best woo.walaupun sedih bila jauh ngan ejang.ooohhh..ohh..
sedihnya.


dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST