15.5.10

jumpa kawan baik & kenang memori kami

lastweek aku kena gi KL,ada taklimat & exam PTK.sesape yg xtau PTK tu pemenda,meh aku citer.PTK tu exam Penilaian Tahap Kecekapan dan org gomen mmg kena amik exam ni utk naik pangkat & naik tangga gaji.xpayah la aku citer panjang sbb aku bukan nk citer psl exam ni.aku cuma nk citer sbb aku dh ke sana,BFF aku si afzan ni planning sesuatu.

via FB,afzan plan nk wat gathering antara ktorg ngan other BFF,iaitu jamie.but yg paling 'best' sbb dia nk sorang lg sahabat ktorg yg penah mengganas kt skolah dulu (cehh..mcm pengganas je)..ray aka rohida (tp skrg ni as known as diha) join skali.omg~mcm xnk caya member ktorg ni yg dh lama giler mnghilang n lost contact sudi join gathering nih.dulu kt skolah since form 1 ktorg mmg satu klas tp start buat geng ni since form 2 ngan nama ktorg MR.DZ *baca : mr.dizzy*.nama ni aku tercreate secara xsengaja sbb ktorg masa form 3 kna letak nama group utk compete geng mana yg paling bagus result exam.aku amik dr nama ktorg je iaitu Mie,Ray,Dee & Zan.owhh..time ni nama aku dee lagi.start nama dD adalah time diploma kt polisas,yanto yg panggil aku ngan nama ni..

ok,dipendekkan citer.last day ptk tu..ktorg pn janji la nk kuar dinner kt yunkies hut,kajang.so mlm tu pas balik dr umah abg aku,terus aku gerak ke Tol Bangi sbb zan ngan mie dh tggu kt situ.kira wat rombongan la sbb aman (hubby zan) je yg tau tmpt ni..so,kitorg pn gerak2 khas le.smpi je kt sana,ceh..aku igtkn bistro ke,fast food ke..rupanya kedai dlm utan.heheh.tp best giler sbb tmpt makan yg sgt tenang,santai,rasa mcm makan kt kampung sbb duduk bersila kat beranda,pastu mmg seswai la utk lepak2 camni.so,menu makan ikan bakar la arini.dgn semangat dh lama xjumpa,byk menda nk citer..aku rasa mlm tu mcm makan knduri 20 org.lauk byk giler smpi diorg suh aku tapau bawak balik sbb lauk byk xabih.dengan ikan pari bakar 2 ekor,ikan siakap 3 rasa sekor (spesel utk aku sbb xmkn pari..alergic!),sotong goreng tepung 2 pinggan,cendawan goreng tepung 2 pinggan gak (yg ni paling best~!),tomyam,kailan ikan masin,..pehh..sendat.

tp ape yg pnting,pas makan kena posing.yg ni pn fav aku jugek..

dD,ray,zan,mie & zan junior-zahra
 encik encik husband yg sporting
encik nuar (hb mie),encik ejang (my hb le),encik aman (hb zan),encik fyq (hb ray)
bakal ibu,ibu & ibu yg bakal ibu anak 2.kihkih..

notakukukaki : mission accomplish ye zan!pasni kena berkumpul camni lg..rindu kt korang.miss our memories together!mmuahhh..

dush!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST