6.12.17

we are STGrians

This year 2 kali aku pergi event Sahajidah Hai O Marketing.

Bulan Ogos 2017 aritu sebab naik pentas untuk kenaikan pangkat Sales Manager. Alhamdulillah..sales masa tu cecah Rm20k dalam masa 5 bulan. Unsangakrable sebab aku ni kan pesen tak pandai bisnes.

 

Tapi berkat ajaran leader. mentor, biz partner & orang sekeliling yang super positif, aku mampu buat wehhhh. Alhamdulillah sesangat.

masa ni tengah queue nak naik pentas.
kak kathy dengan jue hamzah ni dua dua aku baru jumpa. sebelum ni kenal online je.
ni leader aku. DDM Nadhirah Jamian aka Cik Nad.
orang Penang tapi power bakhang. dia guide kami
semua yang dok merata dalam Malaysia ni
we are  :
Glitters Mind Team
CATchampion\
Smart Tycoon Group





nampak aku dakkk?

ok. sebenarnya aku taktau mana pergi gambar aku atas pentas. hoih. geram pulak taktau save kat mana. next time aku cite pasal second time aku gi event plak k. bai.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST