14.3.18

He's turn 36

(dah masuk March dah woiii)

20.02.1982 - 20.02.2018

36 dah ke bang? 😁


Taun ni tak celebrate pun sebab taktau nak celebrate macam mana haha. sebab balik kuantan, aku tak bergerak ke mana. kalau bergerak memang dengan ejang je. so nasib baik dah standby beli hadiah siap siap. tu pun wrap dengan kertas minyak yang aku guna untuk wrap barang untuk post. ehekkk.

selama kat kuantan konon nak buat pakatan dengan kak ina tapi kak ina sangatlah super duper busy. pakatan dengan dhiya je mintak tolong belikan wrapper yang cumi cumi cumi pastu dhiya boleh lupa pulak beli kad ucapan 😂

pagi tu cecepat je aku balut hadiah, pastu parking baik dalam bag kitorang, selit kat celah celah baju. pastu aku blah bila nampak dia siap mandi. kengkonon gi dapur la..padahal nak gak tengok muka orang seprais camne haha.

slow je aku masuk dalam bilik pastu ejang kata "jumpa dahhh" hahahaha.

ok lah. seprais menjadi. teruja nampaknya husband koi dapat sling bag. Dia test pakai pastu terus datang kat aku peluk sambil say thanks. Touching nau nau. Pastu terus pakai bawak outing haha..


termenung pulak dia ngadap hadiah hekhek


Happy birthday suami.
Semoga diberikan kesihatan yang baik, diberikan kebahagiaan, dan berjaya di dunia dan akhirat. I will always love you to the moon and back.

Sebagai tanda kasih sayang, sayang telah buatkan ni untuk abang. tadaaa!

sambal hitam 😁😁




No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST