20.4.18

KRUmania

Aku sebenarnya dulu bukan dari KRU team. eceh. dulu zaman skolah ada 2 team tau. satu lagi team 4u2c..kahkahkah. tapi dah lama tu aku akui lagu lagu KRU memang best best belaka.



lagu first aku tau lagu Negatif. masa tu taun 1995..zaman nyanyi melalak dalam rumah kawan aku Aldora. Rumah dia memang port geng aku masa tu. asal KRU ke, 4u2c ke..memang kami layan habis. eh, kira best dah tu dari layan lagu korea cam korang. nyanyi je tau, maksud apemenda korang tau ke? #donemembawang.

so, sempena pembubaran KRU ni (apa ko ingat parlimen je ke bubar bulan ni), kita kasi penuh blog kita dengan lagu lagu favorite kita dari KRU. lagu ini ditujukan buat edry yang sentiasa di hati, yusry di jiwa dan norman di kenangan bersama mu..walau ditakdirkan tak bersama lagii..kau gadis pertama yang ku cintaiii..

dahla tu.


PEMBUBARAN KRU 
😭

NEGATIF

APA SAJA


FANATIK



DUA


MALAM KITA


MENGERTI


AWAS


OOH! LA! LA!


JANJI TINGGAL JANJI


DALAM DILEMA




Dah..letak favorite aku sudahla.
Nak layan bebanyak gi kat youtube la.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST