15.1.20

Wawasan 2020

Hello. Hai. Happy 2020 guys!

Rasa lama betul tak berblogging. Last cerita raya. Apa boring betul takde cerita lain dah ke. Wey, aku hari hari okay ada cerita. Duduk dengan 4 budak tu hari-hari selak buku baru. Gila la kalau takde cerita.

Tapi cerita sekarang aku dah tulis panjang-panjang kat ig dengan fb je. Takde pulak aku install apps blogger dah. Dulu gigih woi install Bloggerdroid. Zaman takde smartphone screen besar dulu gigih update blog pakai sms. Ha kau..sms. Masa tu pakai Sony Ericsson. Aku rasa telefon Sony je ada link dengan blog ni.

Sekarang ni ikutkan apps ada je. tapi malas nak install, malas nak buka. nak deactivated rasa sayangnyaaa la sebab banyak gila kot aku cite dalam ni. Dari 2009, kau bayangkan la.

Pastu gambar pun berlambak gila dalam blog ni. Aku tahap aku carik gambar lama-lama, aku bukak blog je. Sebab fb aku dah missing in action. So memang bergantung harap pada blog.

Eh. Apa panjang sangat aku merepek ni. okaylah, just cut the crap.

2020 aku masih lagi di usia 30an. masih ada 4 anak. takde plan nak menambah pun. plan nak menambahkan income pun tak jumpa lagi. hajat dihati nak tukar kereta tapi apakan daya, sebab takde income lebih maka bertahanlah dengan si puteh yang setia.

dari segi amalan pun, aku berharap aku akan jadi muslimah yang lebih solehah, lebih istiqomah, tawadduk serta elok sifat dan perilaku. umur makin berusia ni sepatutnya makin senonoh. aurat makin kena jaga.

bab kurus. hmmm, takde plan nak kurus. boringlah, tiap tahun azam nak kurus tapi tak kurus kurus jugak. hehehehehe. jadi lupakan jelah.

so hari ni, hari ke 15 dalam 2020, aku just nak ucapkan kat semua yang datang baca blog hidup segan matipun segan ni 

HAPPY NEW YEAR.
HAPPY TWENTY TWENTY.
MAY YOUR LIFE FULFILL WITH JOY, LOVE, PEACE AND BLESSINGS!



Tahun ni tahun lompat tau. Bukan tahun terbang.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST