31.8.09

morning di Kuantan

hoh..waktu Sahur sudah selesai.
smentara menantikan Subuh,ngadap laptop abah aku dulu.
dgn berbekalkan broadband kakak ku yg chantek (kes bodek pinjam je ni),aku pn mengupdate stallChantek2 aku & ngadap facebook yg dh lama aku tgglkan.(slama ni ngadap via hp je..cinonet je npk)


perut dh start sakit2 (standard le mkn pepagi bute..perut gua ni manja)..tp ku tahankan jugak smntara ade masa nk ngadap ni.nti rifdi dh bgn mmg xdapek la nk bermonolog camni..harus dia yg gantikan tmpt ibu dia ni,xpun abah dia jaga rifdi sambil2 matanya menjeling2 suh ibu dia stop ngadap laptop..agaknya dl ati hubby aku tu bkata.."dh la weii...mata aku dh ngantok ni~~nk tido lg!"


so,berbalik pd keadaan asal aku,arini aku bersahur kt umah mak aku stlh 2 ari dok lepak kt umah mak mertua aku.nsb la umah mak aku ngan mak mertua jauhnya cume sekali traffic light je....klu zmn dolu2 aku siap bleh jalan kaki je nk gi belah umah mak mertua aku tu..pnya la dekat..hehe.


alamakk..perut gua mmg xtahan!nk ke belakang dulu laaa..so,xdapek nk citer pnjg dh ni.aku kna gi dulu ye!lgpun,azan dh bkumandang.nk jalankan tnggungjawab dulu.pastu nk temankan rifdi tido..hehe daaa!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST