15.12.09

XXL??...tidakkkkk

tidakkkkkk...bukan aku yg XXL tu.

arini gi opis berpakaian standard ke site.
suar jeans,kemeja..
tp arini rasa cam fit sket suar levi's aku ni.
aku makin gemuk ke?

aritu hubby dh cakap,
"gi la jogging.."
bukan aku xnak,tp bile cam excited nk jogging,dia tnya balik,
"sape nk jaga rifdi?"
adehhhh...soklan yg matikan mood ingin bersukan.

last2..lepak umah je ngan rifdi.main kejar2,melompat2,makan2,kejar2 balik,peek-a-boo,tido2,ngan ibu abah tido,bergalak je la ngan rifdi..
tu adalah acara sukan aku..

kdg2 teringin nk berbadan kecik mcm dulu..b4 keje jkr.
slim je,dgn berat fit 56kg je.sgt senang carik suar bundle,,(hehe),baju pn bsaiz ala2 je..pastu merempit ngan scoot.~~owhh..indahnya.rasa mcm slalu jadi tumpuan,tatapan jejaka2,auwww~~pasan xbleh blahh..

aku xnk kurus sgt cam zaman skool dulu.hooo,mmg kurus.muka pn kurang cantik (penggunaan perkataan *kurang* perlu ada,maintain cantik)

serius..aku sgt kurus dulu.dgn berat 44-48kg,mainan je tu.mana penah cecah 50kg.makan la selori nasik pn,menten je beb!cam org makan trus kuar nasik kt blakang je.xdek pape efek pn makan bebanyak ni..muka pn kurang cantik (skali lg nk ulang)..

nk bukti??
wagagaga..poyo..

aku di kiri skali tau!

tp skrg~~tidak lg.lengan saja dh buat org seblah takut nk kacau.
belum lg tgk kaki..huhu
berat di sekitar **kg..(67!betul x??)
sgt jauh dr panggang api tu..

nk wat camne.
redha jela.sekurang2nya,aku dh ada 1 anak.
dan paling penting,my hubby menerima diri ini seadanya..
walaupun dia ada gak kutuk2,tp aku tau..dia bergurau manja je tu..
hehehe..

peace!

nasik tambah : suar dh ketat tandanya nk suar baru!

  '_'

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST