Visitor

3.2.15

weekend #19 : berhibur

aku ni pemalasnya kalau bab menghiburkan hati anak anak. yang aku tau, hiburkan perut diorang je. serta telinga mereka dengan nyanyian, bebelan dan rapping (bajet).

jadi, ahad lepas sebab tengok memasing dah haru biru macam takde life, ejang pun ajak pergi taman. menghiburkan hati anak katanya. baiklah. janji lepas kita hiburkan hati diorang, kita hiburkan perut kat kfc tau! kata aku. tengok. bab makan bagi je kat ibunda dia ni.

ejang bawak je kitorang ke taman, lepas tu dia pergi office dia.
laaaa..boleh?

takpelah..meh aku hiburkan mata korang dengan gambar gambar dari kami 4 beranak yang comel lote.









favorite pic ni.

ohye. dan tak lupa jugak.



ok.bai.



No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...