Visitor

27.3.15

perasan #3

aku ada kemusykilan di mana ada dua pendapat berbeza.
selama ni aku tak perasan pun, sikit pun tak buatkan aku perasan.

tapi sebab ejang yang perasan, baru aku perasan.
perasan tak?

(hehehehe)


situasi 1 : "kak dd dah kurusss" - perempuan
situasi 2 : "dd dah kurus. kurus dari dulu (zaman belum kawen)" - 2 perempuan
situasi 3 : "apesal gemuk? tak lawa pulak tu. dulu lawa je" - lelaki
situasi 4 : "lama tak jumpa. kurus dah nampak" - lebih dari 3 perempuan
situasi 5 : "akak nampak dd kurus. lepas pantang aritu la ek?" - 2 perempuan
situasi 6 : "berisi nampak. pregnant semula ke?" - lelaki




kesimpulan yang ejang bagi kat aku ialah :

"orang perempuan je yang kata awak kurus sebenarnya.."


sentap la sikit.



No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...