19.6.15

Ramadhan

Salam Ramadhan semua.

nampaknya taun ni aku lambat wish dalam blog. eh, dalam fb pun aku tak wish jugak. cuma kat instagram je dengan gambar tema muka sendiri sebelum masuk keje dalam hutan.

well, kesian kan? projek mula betul betul bulan Ramadhan. so far 3 kerja aku semua on bulan Ramadhan. semalam first day pun dah kantoi touchdown pasar ramadhan je beli juadah. hari ni pun nampaknya macam tu jugak. sebab kebetulan, aku sibuk sangat dengan kerja while ejang pulak demam sakit kepala dari selasa aritu sampai hari ni taknak kebah. so, takyah pikir panjang la pasal menu berbuka. tanya apa selera dia je, pastu aku carik kat pasar ramadhan la kekdahnya.


harapkan diorang jela masakkan menu berbuka. kehkehkeh.


ok. salam Ramadhan semua. jangan nakal nakal bukak peti sejuk siang hari. kang kena telan dengan peti sejuk pulak. kehkehkeh.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST