7.8.15

SHRAMZB 2015 (iv)

"selagi belum habis Syawal, memang tak habis la cerita bab raya"

-ddjakpa



memang tak habis lagi lah!
raya ke4 aku request ejang buatkan mee bandung & air laicikang sebab ada special guest hari ni. well, since aku sekolah sampai dah beso godang ni, aku mana penah ada kawan yang datang raya berjemaah. memang tak pernah.

tapi hari ni #geng3aktif nak datang beraya!
ini semua member kelas form 3 masa sekolah panglima perang. kitorang sebenarnya jumpa balik start bulan 10 taun lepas, tu pun sebab whatsapp group. group ni lah paling kencang seingat aku. sampai pernah tab aku hang, sebab sekali masuk whatsapp pernah sampai 999++ notification! 

member member ramai yang stay di oversea macam iman kerja kat sydney, yaya di guang zhou, qist di brunei dan lain lain ada di KL, perak dan majority masih di Kuantan.

belum sempat lunch lepas beli barang dapur, dah ada first guest datang. ala bff, dah tak sempat rasa mee bandung.

bff since form 2. jamie.

dah malam. so, time tunggu kawan kawan sampai. yang first sampai adalah lyzam. pastu cha. diikuti oleh acik kawan ejang, pastu lie, gg dan last but not least, iman dan jaja.

merasa la sorang sorang pegang gopro untuk ambik gambar. tapi aku punya hasil takde la. iman kata bergegar. mungkin aku nervous. kahkahkah. padahal tak reti guna.


anak cha - cha - lyzam - jaja - gg




abam duduk depan pintu ni pun dah jadi rakan sekelas kitorang dah.

norul iman & wan fazli

sedap ek laicikang tu gg? hehe

dah kenyang perut. dah kembung perut..kita bergambar kat luar pulak. hehe.







lyzam - lie - cha - jaja - iman - gg- dd




alhamdulillah. seronok aku malam tu. yelah, orang tak pernah ada kawan datang beramai gini. kahkahkah. yang penting, ejang la yang jadi tulang belakang aku masa tu. thanks sangat.

ejang pun boleh layan semua geng sebab geng ni dulu ramai yang sama sekolah dengan dia masa skolah rendah. biasa la, kawan aku balik balik rupanya kawan ejang. begitu la sebaliknya.

apapun, malam tu memang enjoy.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST