6.8.15

SHRAMZB 2015 (iii)


"selagi belum habis Syawal, memang tak habis la cerita bab raya"

-ddjakpa



raya kedua. biasanya raya kedua ni aku dengan family ke Kampung Awah Temerloh. kampung mak aku. tapi this year aku pergi ke belah ejang pulak. kitorang beraya ke Rompin, sebab adik ipar aku (adik ejang) buat kenduri/makan makan sempena birthday anak dia, Irfan.

so, raya kedua destinasi lain lain. aku ke rompin, kakak aku ke Pekan dan adik & abang aku ikut mak balik kampung. 

kepanasan tapi nak jugak bergambar

kuningnya abam ni

ok. jom pegi tengok majlis. sorry la, gambar majlis semua i kidnap dari fb biras, wa. hehe.


dedi - irfan - mami




lepas balik dari rumah Wa, aku sempat la pegi beraya rumah Nurul, kamceng aku masa sijil polisas dulu.




balik dari Rompin, terus balik rumah mak. pengsan!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST