2.11.16

Agen Sahajidah Hai O

pelik ke tak pelik tetiba aku join member produk camni?

pada siapa yang kenal aku dari dulu lagi mesti tau aku sangat negative thinker bab produk ni. kira boleh membawak gaduh jugakla kalau ada geng yang cuba promote produk nak nak macam suppliment. aku bukan tak percaya tapi aku lebih kepada merujuk pada doktor, pharmacist, dan kepada orang orang yang lebih aku percaya. biasa la, kengkadang orang jual produk ni tetiba macam bertukar profesion cerdik bijaksana bagaikan seorang doktor.

tapi kali ni kenapa lain benarrrrr kau dd?

sebab dia sangat berbeza. gini. aku akan cerita kisah macam mana aku boleh terjebak dengan produk Hai O ni. nanti aku cerita. untuk hari ni cukup aku bagitau yang aku adalah AGEN SAH produk SAHAJIDAH HAI O. andaikata ada kawan kawan sana nak mencuba, boleh terus whatsapp / call no aku 012 9575134. segala soalan akan dilayan sebaik mungkin insha Allah.

ok. jangan lupa ye. whatsapp / call.
jangan pm sebab aku tak install messenger fb. (kahkahkah)

paling penting. boleh pergi ke page baru i di sini. SILA KLIK.
bai.



No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST