3.5.17

Husband's turn 35

kita throwback la sikit. haha.

birthday husband ai bulan feb aritu tau. bulan yang sama dengan anniversary kitorang.
birthday ejang 20hb dan anniversary 22hb.

aku order kek dengan kawan aku yakni wife bff ejang. celebration takla meriah. sekadar tiup belon untuk anak aku sudah. nampak la colourful sket. hehe. malam tu saja aku suprisekan lepas ejang balik surau dengan budak budak balik mengaji.

elehh..aku tau sebenarnya tak surprised mana sebab masa sampai rumah ejang siap cakap kat bebudak ni, "jom masuk rumah makan kek".. 😁






riyadh tak masuk gambar. dia tengah kejar belon hehe


apapun happy birthday suami. semoga bahagia di dunia dan akhirat dan sentiasa sayang menyayangi sesama kita hingga ke syurga. muah.



kita copy dari instagram :


No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST