17.9.19

SHRMZB 2019 - 2 SYAWAL


*Quick update sangatttt kan?*


Biasa raya kedua aktiviti aku ikut giliran. Kalau tak ikut mak aku balik ke Kg Awah, aku akan ikut family ejang balik Kg Cherok Paloh atau ke mana2 la dengan family mertua. Tapi kali ni aku ikut mertua lagi, walaupun taun lepas pun tak balik Awah.

Sebab taun ni ada orang nak merisik adik ipar aku yiiihaaa!
Mak mertua aku awal awal dah pesan kat aku datang rumah awal. Nak suruh masak mi sup. kehkehkeh.



jap mak. menantu nak posing dengan instafamous dulu hiks
Majlis merisik je, tak jemput sape pun kecuali kalau ada yang datang beraya. Kebetulan mak sedara ejang datang, so ramai la sikit. Tapi masa rombongan datang aku terkedu la kejap. Kenapa tak macam orang beraya? Rupanya orang Sabahan, family campur. Sang kumbang je yang Islam. 

Orang dah datang, kami sambut je.

Jurucakap masa tu Ejang la.





Perbincangan terlampau panjang. Tak reti nak rumus. Apa yang aku tau kitorang enjoy makan je. hehe.


Hasya dan Cik Ani. sebijik betul diorang kan.


Bersambung.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST