19.9.19

SHRMZB 2019 - 4 SYAWAL

Raya ke empat kitorang gi raya rumah kak ina.
menu favorite of course nasi daging.







Thanks tuan rumah hahaha. 
Lepas makan kitorang gi beraya rumah kawan-kawan ejang lagi. hehehehe



kenyang sampai terlena dalam perjalanan
Lepas tu ejang stop je kereta, aku nampak kawan-kawan ejang which is kawan-kawan aku ada kat situ. Nampak pulak Nita terus aku keluar takleh tunggu dah. Kawan lama since my childhood okayyy.





terus bergambar la weyyy. Lawanya ko nita. jauh gila beza jumpa 2 taun lepas. time tu ko chubby lagi. sekarang dah slim, tinggi dan gorgeous!

aku? hahahah camni la dari dulu kini dan selamanya.

then, dah sesi bergambar dengan nita sebab nita nak pergi tempat lain, geng aku masih meneruskan misi beraya. ok, next rumah. rumah joe rambo. hehe




suami kami yang bff. kami tempias je. hahah.



so dah kenyang. jumpa raya tahun depan pulak ek.
eceh konon. tetiba esok jumpa lagi. haha.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST