Visitor

9.10.13

pelanduk dua serupa?

aku bukan la penghadap tv yang tegar.
bukan macam dulu.kali ni memang dah takde peluang.balik balik tengok kartun Disney Channel.kalau channel lain pun,balik balik tengok bola.takpun sukan.takpun documentary.

so,kalau nak tanya drama bersiri terutama cerita melayu macam mr.arrogant ke,sangkar ke,seindah nyawa pemenda ke...jangan harap aku tau.

baru ni,sorang member kat opis lama tanya.tengok sahabat tak?
peh.cerita apa tu aku pun taktau.

dia pun cerita,

"alaaa..yang izzue islam berlakon dengan liyana jasmay tu.ada budak pempuan sebijik macam awak dd.dengan tudungnya,speknya.."

aku gelak.memain je.pastu dia cakap,iye..memang muka macam dd.sebijikkk.

lama aku tinggalkan kisah tu.tetibe baru tadi teringat nak google.pening aku nak search pakai nama apa.

hasilnya.jengjengjengggggg..

oho.awek oh my english ni rupanya!


iezah diyana


haaa..?sebijikkkk?
apalagi.
terus laju laju perasan muda dan retisssssss...


wahahahahaa.

sila LIKE sekarang!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...