7.10.13

PTPTN lu langsi

jap jap.bagi aku lap habuk dulu.fuhh.fuhh.*blog berhabuk*
ok.cerita rabu lepas,officemate aku ada exam di kuantan.sebab aku memang tunggu sangat masa nak ke kuantan,maka menyibukla aku di hari tersebut.kesnya nak settlekan hutang PTPTN yang tinggal sikit je lagi tu.dalam 2500.perghhh.settle!
tapi silap haribulan betul la.2 hari sebelum tu elok due date untuk mereka yang nak bayar cash dapat offer potongan 20%.kira kalau aku pergi isnin tu,aku boleh jimat rm500.
pehhh.takde rezeki betul.kalau tak rm500 tu aku boleh shopping sampai terlentang.perghh.perghhh.perghhhh.
nak buat camn.janji loan belajar aku settle.yay!


aku start bayar PTPTN masa mula mula keje kat jerantut.ada rm1k,aku bayar.pastu senyap.ada lagi rm1k,aku bayar lagi.pastu sebab dah takde duit sebanyak itu dalam simpanan,aku start plak potong gaji rm50 start tahun 2010 tak silap aku.lepas aku settlekan Yayasan Pahang.
maka,sekarang diisytiharkan.aku dah boleh pergi oversea.yeahoooo!
eceh.oversea la sangat.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST