13.10.14

infused water

infused water ni apa?

kalau translate pakai google translate memang tak best langsung maksud dia.jadi jangan google. sumpah tak jadi cuba.

infused water ni adalah campuran air kosong dengan buah-buahan, daun herba atau madu & dibiarkan selama beberapa jam sebelum di minum.

ada jugak orang panggil detox drink.

kalau tanya aku apa fungsi infused water ni, aku memang jawab untuk detox iaitu satu kaedah turunkan berat badan serta kaedah mudah nak membuang segala toksin dalam badan.

sejak sejak produk tenusu diharamkan untuk aku hadam, aku pun berjinak jugakla dengan infused water ni.baru berjinak.

honey dew




lemon


tadi aku google satu blog ni. nampak menarik gila resepi yang dia guna. siapa nak cuba tengoklah. mesti korang pun terliur kot.


posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST