3.10.14

Mistine Egg White Peel Of Mask

(iklan tak berbayar)




entah macam mana aku boleh beli ni masa pergi Wakaf Che Yeh aritu.sebab harga RM8 dan original,aku pun beli jugak la.klakar jugak sebab aku bukan jenis suka beli menda camni.jenis tak berani.tapi sebab dia base in egg,aku pun beli ajelahhh.pastu bila dah beli memikir pulakk.hanyir la muka aku jap lagi.

so,malam tu jugak aku try sebelum tidur.basuh muka bersih bersih,lepas tu tepek.bau dia..pergggh.wangi bak hanggg.makin laju la aku sapu kat muka.siap sapu,aku rilek rilek sambil layan instagram.

20minit berlalu.

aku pun peel la macam pakai masker biasa.best je rasa.muka pun feeling feeling suci..best.tak pedih pun muka.sebab aritu aku penah pakai 1 brand yang kawan bagi,pas pakai tu bila basuh muka rasa pedih.yang ni plak berbeza,dahla sejuk je.

sebab aku pakai dah dua kali,aku try plak kat ejang bila balik kursus.kemain ko,macam bukak kedai facial lak aku aritu.ejang memang jenis jantan tak pakai kosmetik okay.so,bila aku pakaikan kat dia terus dia cakap..

bestnya yang.bestnyaaaa..sejuk je.

sampai aku suruh dia diam sebab pakai masker mana bleh bercakap.behave sikit ye bangggg.

sambil sambil tunggu 20 minit tu,memang keje aku la kena kikis kelemumur dia jap.sambil sambil carik rambut gatal.kemain kan laki aku?kahkahkah.

saat peel mask tu best.masa yang dahi,pipi..whitehead mestilah ada kan,dia tak teruja sangat.tapi time tarik yang kat hidung,mak aiii..melekat segala blackhead.dia punya terkejut..kahkahkah.tahap suruh buat lagi second round.amboi.

tapi kesimpulan dia,pakai egg white ni memang best.kalau baca testimonial lain,diorang cakap boleh putihkan kulit.eh yeke?..
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST