12.11.14

haifa #32 : her birthday

malam sebelum birthday tu,saje aku ajak ejang bawak budak budak ni makan kat Secret Recipe.ni kes ikut tekak ibu ni.lama gila kot aku tak makan kt SR ni.last time aku rasa kat kuantan dengan geng ejang.zaman bertunang kot.kahkahkah.dah berzaman siot.

duduk kat SR memang meriah.meriah dengan anak aku je.buat macam rumah sendiri.










mine

abe ejang makey nasik


so,itu cerita birthday in advance.

hari birthday (apa punya ayat daaa) dia pulak aku belikan kek,dan hantar ke tadika.bagi dia celebrate dengan kawan kawan skolah dia pulak.

gambar frozen takde.ada princess pun jadilaaaa..

budak yang sangat pemalu

eh.kerek pulak dia

haifa & cikgu & rakan sekelas


ambik.janji anak aku seronok.haha.

1 comment:

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST