1.11.14

Piala Malaysia 2014




whatsapp aku dari semalam meriah pasal final ni.gila gila member aku carik tiket bola.ada yang dah siap beli online awal awal lagi dah..

so,malam ni penentu.aku plak harapnya dapatla chance tengok tv memandangkan ejang takde.aku bimbang anak aku kongker habis tv.kalau ada ejang budak ni reti mengalah.kalau dengan aku..memang hadap cartoon channel la sampai tengah malam.

ohye.banyak gak geng geng whatsapp gambar & perkara perkara menarik.











haaaaa..kasi terbako sket geng JDT.






(1983)




moga moga Pahang menang.boleh dapat cuti isnin ni.haha.
dan moga moga game malam ni berjalan lancar.biasa kalau pahang bertemu Jdt aku mudah emosi.haa.kemain sangat.
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST