20.4.15

abang botak

last dia botak adalah sebelum posting ke sini, 9 tahun lepas. kira masa posting sama sama tu rambut dia baru nak panjang. dan mujurlah jugak masa aku bertentang mata dengan dia, dia dah berambut, hensem bergaya. memula aku jumpa aku siap berdebar sikit dalam hati siap dengan getusan kecil berkata, "wow. hensem macam Awal Ashaari".

kehkehkeh.

(intro bikin muntah).

so, selepas 9 tahun berlalu..kali ini abang botak buat comeback. dah baper kali percubaan nak botak sebenarnya, tapi aku bangkang. aku asik pikir, auww seramnya muka dia botak. tapi yela, bila sampai satu masa, patutnya aku biarkanlah dia lepaskan hajat dia sekali. sekali je ye!


selfie skettt



jengjengjeng...


sebelum

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

selepas 20 minit



ok. itu je kisah abang botak. moga ketemu lagi 10 taun akan datang. kihkihkohkohkoh.


selfie skettttt

ok. cukup.



p/s : rifdi dah nangis kata "abang sayang (rindu) abah ada rambutttt"

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST