Visitor

15.9.15

SHRAMZB 2015 : Jamuan Kelab Office

selang sehari selepas jamuan ofis, kitorang handle satu lagi jamuan raya. tapi yang ni jamuan kelab pahang tengah. so, kitorang jadi tuan rumah la ini taun. sebab aku ajk daerah, so memang kena handle sehabis boleh la untuk jamuan kali ni.

ada la bahagi tugas bahagian makanan, bahagian persiapan tempat, bahagian photobooth. aku macam biasa la, bahagian photobooth lagi. sebab aritu masa kat opis aku punya kehendak tu tak sampai, so kali ni punya photobooth tu aku nak seminimalise yang boleh. haa, kemain kau. ngalahkan geng id.

so, hari persiapan tempat tu memang wajib la turun tengok team semua bersiap.

yes, i like!

apalagi, terus mencemar duli la.





dah dah. simpan esok pulak.
so, esoknya pun datang.apapun standby makanan dulu.




lepas siap kemas-kemas, terus meriahkan photobooth sebelum tetamu sampai. wahahaha.

technical team

with egy



tetamu pun sampai dan majlis pun bermula. masa ni aku dah sibuk kat depan. aku bahagian jaga audio. serta bahagian cabut nama bertuah.

lepas je makan, majlis bersurai. sambil sambil tapau untuk bawak balik, kami dihiburkan dengan penyanyi dari opis. kahkahkah.



apapun meriah.
ok. aku rasa dah habis cerita pasal raya tahun ni. yay!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...