15.9.15

SHRAMZB 2016 : Jamuan Office

sebab hari ni dah 1 Zulhijjah 1436H, maka aku kena jugak update pasal Syawal lepas. kahkahkah. 
tak habis habis lagi woi! ada free time ni.




seronok sebab aku & team berjaya sediakan photobooth. tapi yang tak best tu sebab hari jamuan aku pilih baju yang salah!..cisss. dah sepanjang hari aku nampak gemuk (padahal memang gemuk).

layan gambar ajela. yay!




lepas acara makan, terus acara photshoot. paling suka! haha.
tapi lupa, hari tu aku memang kelihatan sangat mendukacitakan walaupun ceria. 

ceria di dalam gundah.

raksaksa! raksaksa!










nampaknya gambar ni je yang lepas masuk. yang lain banyak yang tak senonoh. kain terangkat la. tudung terselak la.

ok. right after this, jamuan ofis kali kedua! kahkahkah.


No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST