13.5.16

kegilaan #19 : by fieza fadilla

(entry kepam taun 2015).

aku memang dah banyak tudung hitam. dari jenis shawl lembik, ke jenis pashmina, ke jenis pashmina kain lembik, bawal, syria..aku rasa warna wajib kot kena ada warna hitam.

lepas tu masa sorang sahabat aku sibuk sibuk nak menjahit semula shawl  untuk mempergiatkan lagi bisnes menjahit shawl beliau, aku sempat menyibuk. dan aku request lagi warna hitam!

cuma kali ni aku request nak wide shawl chiffon. so, sahabat aku ni pun tunaikanlah permintaan aku nak shawl wide, kain lembut sebab nak feel flowy flowy berkipas beraircond bagai. dan ...PLING!! sampailah shawl yang aku hajati tu di atas meja opis aku selepas beberapa proses pembelajaran berlaku.

betapa bertuahnya hati ini bila ada shawl seperti yang di-request. sampaikan tahap tiap masa aku apply shawl ni untuk pergi kerja - pergi jalan - balik kampung - berfoya foya. sebab apa?
sebab walaupun colour hitam, tapi tetap selesa aku pakai ke sana ke mari siap dengan jahitan kemas yang confirm la buat aku tak was was bila pakai.

dan sepanjang masa aku preggy ni, aku memang sarung shawl ni aje sebab lebar mencukupi syarak. maklumla, badan pun kian melebar.

mempersembahkan, wide shawl dari sahabat gua, fieza fadilla. 

siap ada label fieza fadilla ok.
*hidung kembang*






tengok, sampai kemuncak pregnancy aku masih utuh pakai shawl ni. sebab langsung tak panas dan tak rimas. tak mengganggu perasaan mommy preggy pun tau.

sebagai sahabat, aku bertanggungjawab untuk support beliau untuk terus menerus menyediakan shawl yang terbaik untuk customer. so, apalagi gaisss..boleh terus contact fieza di :

Instagram (official untuk jualan tudung) : @fieza_fadilla  untuk galeri tudung.
Instagram : @fiezainstag
Facebook : fieza fadilla

atau whatsapp terus kepada fieza : +6012 926 6203


dah cuba confirm nak repeat!

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST