Visitor

16.5.16

Selamat Hari Guru 2016

facebook sekarang kan dia suka petik memory. so untuk hari ni keluar la ucapan hari guru yang aku wish tiap tahun. tapi kelakar pulak aku tengok. 

cuba perati apa yang berlaku mengikut peredaran tahun.


2012

2013

2014

2015

hari ni.
2016.


makin lama makin malas nak wish, kahkahkah.

anyway, selamat hari guru untuk semua pendidik. mendidiklah dengan ikhlas, dengan penuh kasih sayang dan dengan penuh dedikasi.


1 comment:

  1. tunggulah anak aku besar2 dah sekolah besok baru aku cara balik ke hari Guru ni. dulu sebab mak cikgu tapi mak pun dah bersara. seronok tgk member2 kat fb semangat beli itu ini untuk cikgu anak2 mereka.. yelah... in a way to say thanks ajar anak demerang kan...

    ReplyDelete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...