14.7.16

dd turns 34

6 Julai 2016 adalah bersamaan 1 Syawal 1437H.

maka dengan ini sengaja aku maklumkan, birthday aku taun ni jatuh pada raya pertama! - ahahaha.
alhamdulillah, dapat meraikan hari lahir dengan semua kesayangan, baik dengan suami & anak anak, dengan mak abah, dengan mak ayah, dan semua ahli keluarga Jaafar & Mansor.

alhamdulillah.


Thanks to ejang sebab berjaya terkejutkan aku dengan kek yang tetiba ada lepas balik solat raya. hahaha. patutla dia keluar sehari sebelum raya tu. aku tak mengesyaki apapun. lepas tu kek dia beli, dia park kat rumah mak dia. untonglahhhh umah mak ngan mertua dekat.

kepada yang wish, aku doakan korang semua diberikan kesihatan yang baik dan diberikan kebahagiaan di dunia dan akhirat. dah 34 dah akuuu!


2 comments:

  1. Selamat hari jadi kakak... dan selamat hari raya juga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh, tetibe kakak. pang kang! hahahaha.

      ok, thanks beb. SHRMZB jugak.

      Delete

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST