18.10.18

Cetaphil



Dah lama aku teringin nak pakai Cetaphil. Since tengok cikepal, anak sedara aku yuyu, pastu ada kenalan lain yang pakai pastu kulit muka yarobi comelnya. Puas aku tunggu aku punya beauty bar abis baru aku nak tukar. Bertabah sangat tak aku?

So sampai la satu masa tu aku beli yang travel kit. Try kecik dulu bro. kang tak puas hati takde la nangis dalam tandas sebab melabur banyak sangat. So aku pakai dan so far, okay la. Memang macam tak puas hati je sebab takde buih dan takde bau fragrance.

Until one day. Aku dapat sample Nutox. Satu serum dan satu lagi krim pemenda tak ingat. So sebab bajet pakai muka jadi persis Fazura, aku pun pakai tanpa was was. Elok 4 kali pakai maka terbitlah jerawat boleh tahan diameter dia. Aku pun aiyyo..memang camtu ke pakai serum?

Disebabkan dia punya gelabah muka dah sama level dinosour, aku pun stop pakai serum. Sis seram okay. 


Aku pun sambung pakai Cetaphil ni macam biasa. Alhamdulillah pastu muka kembali normal macam biasa lepas 4 hari. Ya Tuhannn..lega kita wakkk..cemas nak report pulis dah 😂😂 

And finally aku makin suka la pakai Cetaphil ni. Dah nak 2 bulan lebih dah pakai. Produk kulit yang memang mahal tapi berbaloi effect dia. Worth it.

Maka pasni diisytiharkan akan menjadi bff selamanya. Insha Allah.


#reviewbyddjaafar #ddskincare #cetaphil#cetaphilMY #cetaphilworks#cetaphilreview #sensitiveskin #skincare

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST