17.10.18

Hael Husaini - Hajat

actually aku tak minat pun si hael ni. sebab dari mula dulu aku pikir dia ni tiru gaya faizal tahir. copy cat sangat.

tapi bagi aku dia berbakat. suara pun nice. lagu-lagu yang dia hasilkan pun taraf international. gempak. so pujian di situ. lagu hajat ni pun best. music dia unik. dan aku suka videoklip dia. unik dengan model model dia. haha.

so, jom la layan lagu ni.







Artis: Hael Husaini Lagu: Hael Husaini, Ezra Kong  Lirik:  Hael Husaini, Ezra Kong  -------------------------------------------- LYRICS VERSE 1 Jika kau mahu sesuatu katakan padakuJika kau mahu diriku ku sedia untukmu Dan jika kau mahu kan jiwaku hambakan cintamu Pasti hajat kamu kamu kamu akan ku tunaikan PRECHO Jangan curiga Harus percaya Ikhlas hati ku berkata CHORUS 2 Terseksa, untuk mencintanya Mencinta, untuk diseksanya Terpaksa atau rela, janji kau bersama Bila tiba waktu kamu harus bercincinkan aku VERSE 2 Jika kau mahu ku rindu ku bayangkan wajahmu Jika masih ragu-ragu ku lagukan padamu dan jika kau mahukan jiwaku hambakan cintamu Pasti hajat kamu kamu kamu akan ku tunaikan

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST