8.5.15

Team Building - Part I

last 2 weeks office aku buat kursus Team Building di A'Famosa Resort, Melaka. semua staff joined kecuali 2 orang yang cuti pantang dan 2 orang ada masalah peribadi. meriah uolls! kitorang gerak jumaat pagi naik sebijik bas dan sampai around 4pm. terus ada aktiviti. perghh!

terer carik la aku hehe

dah sampai. terus mula aktiviti.

tunggu bas datang amik. bas?

ni lah bas!

kanak kanak cewiya

kacak betul aku ni. hehe.

dengan second boss

ok. aktiviti hari ni Crimson River.
keje dia buat rakit, pastu naik rakit tu pusing dalam paya. buleh?
 ohye. aktiviti kena by group. so, 3 group la jadinya.

1. Kumpulan Jebat
2. Kumpulan Pening
3. Kumpulan Belasah Jer

dengaq la woii..dengaq!

gigih

tengok mandor tu. kemain.

piiii..rah!

aku dok tengah. boss dok depan. miahaha.

group lain siap terbalik rakit lagi..

aku bahagian gelak. (rujuk gambar) haha



dan kumpulan Jebat juara!! yay.

memang syok gila lah! - malam aktiviti di Cowboy Town.
nanti la aku update! haha.

No comments:

Post a Comment

ini kotak komen. bukan kotak romen.

POPULAR POST